آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در مازندران

وی با اشاره به بارانی و لغزنده بودن محورهای سوادکوه و کیاسر، افزود: همچنین تردد خودروها در محور سوادکوه پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت روان است.
کد خبر: ۷۳۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ 01 April 2019

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای هراز و کندوان همچنان مسدود است و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
 علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای هراز و کندوان همچنان مسدود است و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی با اشاره به بارانی و لغزنده بودن محورهای سوادکوه و کیاسر، افزود: همچنین تردد خودروها در محور سوادکوه پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت روان است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: به‌دلیل شدت بارش‌ها برخی از محورهای فرعی استان مسدود شده ازجمله محور پل‌سفید به دودانگه به‌دلیل رانش در کیلومتر پنج مسدود شد.

این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به شرایطی که داریم و اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش زمین وجود دارد لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

استقرار آسمانی صاف و بهاری از روز طبیعت در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز گفت: بعدازظهر و امشب با تقویت سامانه بارشی انتظار داریم شاهد تشدید بارندگی در ارتفاعات نیمه‌غربی و مرکزی استان باشیم که همراه با وزش باد گاهی شدید خواهد بود.

احمد اسدی اظهار کرد: از شنبه شب شاهد بارش‌ها در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش از گل‌علی‌آباد تنکابن 53، نوشهر 38، رامسر 36، خشکه‌داران تنکابن 35 و چمستان نور 31 میلی‌متر بوده است.

وی افزود: بیشترین برف نیز از تمل رامسر با ارتفاع 10 سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بعدازظهر و امشب با تقویت سامانه بارشی شرایط برای بارندگی مهیاتر خواهد شد که انتظار داریم شاهد تشدید بارندگی در ارتفاعات نیمه‌غربی و مرکزی استان باشیم که همراه با وزش باد گاهی شدید خواهد بود.

اسدی اضافه کرد: طی این مدت بارش در مناطق سردسیر کوهستانی به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت بارش‌ها بالا آمد آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ارتفاعات و همچنین رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران اظهار کرد: اواخر امشب از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود و از فردا جو نسبتا پایداری در آسمان استان حاکم خواهد شد و عمدتا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش دمای هوا را خواهیم داشت.

اسدی گفت: براساس آخرین تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از فردا تا روزهای پایانی هفته جاری جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار