صنعت برق در مسیر اشتغال پایدار استان یزد تلاش می کند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: صنعت برق با رویکرد حمایت از تولید در مسیر ایجاد اشتغال پایدار تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۷۳۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 07 April 2019

آرش نواب در نشست با فرماندار و شهردار مهریز و میبد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: شرکت توزیع نیروی برق در سال های اخیر با کاهش خاموشی و افزایش ضریب اطمینان شبکه های برق، همواره برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تلاش کرده است.
وی ادامه داد: در فروش انرژی در بخش های صنعتی با 52 درصد، کشاورزی 15 درصد، خانگی 22درصد، عمومی 6 درصد و پنج درصد در بخش تجاری قرار گرفته و در مجموع 67 درصد فروش انرژی حوزه توزیع استان در تولید استفاده می شود
این مسئول با اشاره به وضعیت مطلوب روشنایی در مسیرهای شریانی 2 شهرستان مهریز و میبد تصریح کرد: در برنامه های بهینه سازی شبکه های روشنایی، استفاده از فناوری های نوین در توسعه برق از یک سو و زیبا سازی شهر با استفاده از طرح های مهندسی و اقتصادی از سوی دیگر برای ما دارای اهمیت بسزایی است.
نواب در سفر به شهرستان مهریز از چندین پروژه بهینه سازی شهری بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های مدیریت برق این شهرستان قرار گرفت.
همچنین فرماندار مهریز گفت:ایجاد زیرساخت‌های مطمئن برای سرمایه گذاری وظیفه‌ دولت است و تلاش می کنیم نیازمندی همه نقاط شهرستان را در نظر بگیریم .
رضا زارع زاده مهریزی افزود: این منطقه ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه صنعتی دارد و همه باید به رشد آن کمک کنیم و شرکت توزیع نیروی برق در این سال ها کمک زیادی در اصلاح شبکه واگذاری برق به واحدهای تولیدی و صنعتی داشته است.
مهریز 120 واحد تولیدی با چهار هزار نفر اشتغالزایی است .
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار