درخواست از خیرین برای نجات این 16 زن

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم مشارکت خیرین در جشن گلریزان برای آزادی 557 زندانی جرائم غیرعمد از جمله 16 زن تأکید کرد.
کد خبر: ۷۴۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 18 May 2019
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم مشارکت خیرین در جشن گلریزان برای آزادی 557 زندانی جرائم غیرعمد از جمله 16 زن تأکید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسماعیل جمیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از وجود 557 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه 16 نفر از این زندانیان زنان و مادرانی هستند و نیازمند مساعدت خیرین در جشن گلریزان هستند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن گلریزان در نیمه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مشارکت خیرین و نیکوکاران هم‌استانی در جشن‌های گلریزان منجر به آزادی زندانیان در بند می‌شود.
وی به فرهنگ‌سازی، توجه به پشتوانه و توان مالی در تعیین مهریه اشاره کرد و افزود: پرهیز از چشم و هم‌چشمی، فخر فروشی، بیمه کردن کارگاه‌ها و وسائل نقلیه، رعایت اصل توجیه اقتصادی، توجه به هزینه‌ها و تناسب آن با درآمدها و همچنین مداخله ریش سفیدان و معتمدین در حل و فصل اختلافات و ترویج روحیه ایثار، گذشت، احسان و انفاق از راه‌های کاهش زندانیان جرائم غیرعمد است.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به مراقبت پس از خروج زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: مرکز مراقبت‌های پس از خروج به عنوان مرکز ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای آزادی زندانیان است که با هدف حمایت از زندانیان آزاد شده، ایجاد اشتغال و جلوگیری از بازگشت مجدد آنها خدمات‌دهی می‌کند.
جمیاری با اشاره به رسالت تربیتی و حمایتی از زندانیان گفت: انجمن حمایت از زندانیان در کنار کمیته امداد امام(ره) در تامین معیشت خانواده‌های زندانیان فعالیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار