مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری:

زیرساختهای استان آماده برگزاری انتخابات

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری ایلام اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات درایلام فراهم است.
کد خبر: ۷۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 10 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،عبادالله باقری در نشست بررسی زیرساخت های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: برگزاری انتخابات وظیفه ذاتی وزارت کشور است وبرابر مواد قانون کلیه دستگاه های دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی موظفند کلیه امکانات خود را در حین برگزاری انتخابات در اختیار وزارت کشور قرار دهند.
وی همچنین گفت: یکی از ارکان تاثیرگذار برگزاری انتخابات بحث فناوری اطلاعات است و با توجه به برگزاری دو انتخابات بزرگ در اسفند امسال باید در بخش های مختلف زیر ساخت هایی همچون مخابرات و تامین نیروی انسانی با تجهیزات لازم فراه شود.
باقری هدف از برگزاری این جلسات را بررسی امکانات فرمانداری ها، نیازها و کاستی ها در شهرستان های تابعه و همچنین زمینه سازی برای اولین انتخابات پرشور،سالم و رقابتی با حضور حداکثری مردم در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه انتخابات به صورت آنلاین برگزار می گردد باید پیش بینی های لازم در خصوص آنتن دهی پوشش همراه اول و همچنین تلفن ثابت توسط فرمانداری ها و ادارات مرتبط در ایام انتخابات انجام گیرد.
باقری یادآور شد:در آینده مانورهایی جهت آمادگی هرچه باشکوه برگزار کردن انتخابات در سطح استان ایلام برگزار می شود.
وی همچنین تاکید کرد: مدیران دوائر دولتی شهرستان های استان جهت رفع موانع و مشکلات زیر ساخت ها تلاش مضاعف بکاربگیرند تا زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم محقق گردد.
مدیر کل سیاسی، انتخابات استانداری ایلام تاکید کرد: باید همه مکان های شعب اخذ رای در زمان برگزاری انتخابات از پوشش مناسب تلفن همراه و تلفن ثابت برخوردار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار