استاندار مازندران در جلسه شورای اداری:

استاندار مازندران : در زمینه های شغلی، تسهیلات پرداخت شد

مشکلات صادراتی با ورود با بازار هزار میلیارد دلاری واردات کشورهای همسایه باید رفع گردد .
کد خبر: ۷۴۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ 28 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری اظهار کرد: شرکت های بسته بندی و سورتینگ در استان به شکل پراکنده فعالیت می کنند.
وی افزود: به دلیل اینکه شرکت ها توجیه اقتصادی نداشتند نتوانستیم در این زمینه به نتیجه برسیم.

استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تجمیع شرکت های بسته بندی و سورتینگ، گفت: اگر قرار است صادرات انجام شود شرکت های حمل و نقل و بسته بندی باید فعالیت موثر داشته باشند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با صندوق ضمانت توسعه کشور تا سقف یک میلیارد دلار، یادآور شد: ارائه بانک اطلاعاتی جامع صادراتی استان به صندوق ضمانت، کمک به شرکت های صادراتی برای حضور موفق در بازارهای بین المللی، صدور ضمانتنامه توسط صندوق به نفع بانک ها برای کمک به صادرکنندگان، ایجاد تسهیلات لازم به منظور توسعه صادرات با کمترین هزینه و کمک به توانمندسازی شرکت های کوچک، متوسط و دانش بنیان صادراتی از محورهای این تفاهمنامه است.

حسین زادگان ادامه داد: در حوزه صادرات، بسیاری صادرکنندگان به دلیل فضای سنگین ایجاد شده، تغییر شغل داده و یا کم کار شده اند.
وی با بیان اینکه کشورهای همسایه ما هزار میلیارد واردات دارند، تصریح کرد: اگر بتوانیم درصدی از این تجارت را به خود اختصاص دهیم مشکلات حوزه صادراتی رفع می شود.

این مسئول تصریح کرد: اولویت نخست ما در وقوع سیل، رسیدگی به مسکن سیل زدگان است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در زمینه های مختلف شغلی، تسهیلات پرداخت شد، گفت:
کمیته کنترلی شکل دادیم که اعتبارات در جای خود لحاظ شود و راستی آزمایی شکل گیرد و انحراف به حداقل برسد چرا که منکر انحرافات نیستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار