نقاشی هایی که که زیان های مواد مخدر را هشدار دادند

تعدادی از کودکان شیرازی با شرکت در جشنواره خیابانی نقاشی که با موضوع مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، پلشتی ها و زیان های مواد مخدر را در نقاشی های خود ترسیم کردند.
کد خبر: ۷۵۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 24 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: یکی از اهداف این جشنواره، معرفی شیراز به عنوان دوستدار کودک و همچنین هویت بخشی به این قشر از جامعه است و اینکه کودکان نسبت به مسایل اجتماعی آگاهی بیشتری کسب کنند و درگیر فضای عمومی شوند.

لیلا دودمان افزود: این جشنواره نقاشی که با ویژه برنامه های کودکان همراه بود و در محور حافظیه شیراز برگزار شد با استقبال خوب کودکان و خانواده‌های آنان مواجه شد.

وی ادامه داد: همزمان با این جشنواره نقاشی نیز با هدف ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر، مسابقه فوتبال نونهالان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و این نونهالان با شور و نشاط در این مسابقه شرکت کردند و به بزرگترها در باره زیان ها و آسیب‌های دخانیات هشدار دادند.

دودمان گفت: برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های جمعی ویژه کودکان در شیراز با رویکرد هویت‌بخشی، رشد استعدادها و شخصیت یابی کودکان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار