کشف یک میلیاردی زغال قاچاق در ساری

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف زغال قاچاق از نوع چوب درخت تاغ به ارزش یک میلیارد ریال در ساری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 09 July 2019

 حسن مفخمی شهرستانی طی گفت و گویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تبدیل چوب های درخت کمیاب تاغ به زغال و فروش آن توسط 2 نفر از متصدیان یک کارگاه غیرمجاز زغال در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاتی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

مفخمی تصریح کرد: متهمان با قطع و انتقال چوب درخت تاغ از سایر استان ها به این شهرستان آن را به زغال تبدیل می کردند که در بازرسی از محل فعالیت آنان 2 و نیم تن زغال آماده برای فروش کشف شد.

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنان نیز پلمب شد.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان این که قطع درختان از جمله درختان و درختچه های کمیاب تاراج منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، به مردم و شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار