کاظمی جو: مشکل عفاف و حجاب با نشستن و حرف زدن حل نمی شود

کد خبر: ۷۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 01 August 2019
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: هیچ نهادی بدون مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش حق برگزاری تئاتر را ندارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، سید ایرج کاظمی جو در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مجوز فعالیت کنسرت ها را از استان عنوان و افزود: حضور 2300 نفری مردم در یک کنسرت با بلیط 100 هزار تومان، یعنی مردم صحه میگذارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه نیرو انتظامی در قبال امنیت فضای کنسرت پول دریافت میکنند و به نحو احسن و تمام قد حمایت خود را انجام میدهند، گفت: حالا ممکن است بین جمعیت چند هزار نفری چند نفر بی حجاب هم پیدا شود.

وی اجرای برنامه های فرهنگی در ادارات را یادآور شد و تصریح کرد: اجرای هر گونه تئاتر و موسیقی باید ضمن هماهنگی، مجوز موسیقی و تئاتر دریافت نمایند.

کاظمی جو استفاده از ارگ در مناسبات مذهبی را یادآور شد و با تعبیر ضرب المثل" شتر سواری دولا دولا نمیشود"  گفت: چگونه هست که همه ادارات در مناسبت ها از ارگ و موسیقی استفاده می کنند اما می گوییم تالارها حق استفاده ندارند؟

وی خاطرنشان کرد: هیچ نهادی بدون مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش حق برگزاری تئاتر ندارد.

کاظمی جو در رابطه با عفاف و حجاب اضافه کرد: اینکه فقط بنشینیم و صحبت کنیم مشکل حل نمی شود باید با انجام کارهای فرهنگی این مشکل را حل نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار