قرارداد خرید ۱۲۰ واگن برای قطار شهری کرج منعقد شد

شهردار کرج گفت: تلاش می کنیم تا دو سال آینده بخشی از فاز نخست خط (۲) قطار شهری کرج حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۷۷۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 22 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی کمالی زاده اظهار کرد: قرارداد خرید ۱۲۰ واگن به منظور تامین تجهیزات مترو کرج با این شرکت منعقد شد و رایزنی های لازم برای خرید دو رام قطار (هر رام دارای هشت واگن) صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش هر واگن را حدود یک میلیون یورو است، عنوان کرد: مقرر شده است تامین مالی آن در قالب فاینانس و با بهره گیری از کمک دولت و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام شود.

شهردار کرج ادامه داد: با تامین مالی صورت گرفته و فروش اوراق مشارکت به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته و ۴۰۰ میلیارد تومان در سال جاری، تلاش می‌ شود تا دو سال آینده بخشی از فاز اول خط دو مترو کرج، حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره‌برداری برسد.

کمالی زاده با بیان اینکه برای آغاز، در اختیار داشتن چهار رام واگن ضروری است، عنوان کرد: به همین منظور به با سفر شهر ابهر ضمن بازدید از خطوط تولید، موضوع خرید ۲ رام (به تعداد ۱۶ واگن) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

برای خریداری این واگن ها؛ تا کنون ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده و دو رام (هر رام دارای هفت واگن) تحویل شهر کرج شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار