حسین آتشکاری در گفتگو با تابناک:

خدمات مخابراتی در اختیار زوار اباعبدالله حسین(ع) قرار می گیرد

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه ای کرمانشاه از ارائه انواع خدمات مخابراتی به زوار اباعبدالله الحسین در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 03 September 2019

خدمات مخابراتی در اختیار زوار اباعبدالله حسین(ع)

حسین آتشکاری در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه، گفت:انواع خدمات مخابراتی از جمله تعویض و ارتقای سیمکارت، پوشش دهی آنتن و اینترنت رایگان را در ایام اربعین در اختیار زوار قرار خواهیم داد. 

 وی خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشایی مرز خسروی، مخابرات منطقه ای کرمانشاه برای زائرین حرم امام حسین (ع) تمهیداتی فراهم کرده و این امکانات و تجهیزات مخابراتی در مسیر راه زائرین قرار خواهد گرفت و از شهرستان کنگاور شروع شده و تا نقطه ی صفر مرزی ادامه خواهد داشت.

 مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه ای تصریح کرد: برنامه به این شکل است که همگام با بقیه ارگان ها و ادارات، مخابرات هم نقش عمده ای در ایجاد بستر مناسب ارتباطی چه از نظر پوشش دهی آنتن موبایل، چه فراهم آوردن بسته اینترنت برای زائرین دارد.

آتشکاری افزود: ما در موکب هایی که بعدها محل دقیق آنها مشخص خواهد شد، دفاتر پیشخوان دولت به عنوان نماینده قرار خواهیم داد تا در بحث تلفن همراه و خدماتی شامل تعویض سیم کارت و ارتقای آنها از 3G به 4G و ارائه ی خدمات دیگر مانع  از بروز مشکلات مخابراتیبرای زائرین شود.

وی در پایان تاکید کرد: خدمات وای فای و اینترنت رایگان و تلفن های همگانی هم در اختیار زائرین اباعبدالله الحسین (ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار