عضو هیئت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران:

توسعه خطوط ریلی موجب کاهش ۸۰ درصدی تلفات جاده‌ای شده است

عضو هیئت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه خطوط ریلی به کمتر یک پنجم رسیده و موجب کاهش ۸۰ درصدی تلفات جاده‌ای شده است.
کد خبر: ۷۸۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 18 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسین محمدزاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه‌آهن خراسان، اظهار داشت: افتخار همه ما در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خدمت‌رسانی که مردم شریفی است که جمع کثیری از آنان زائر و مجاور امام رضا(ع) هستند و این مهم بزرگترین مدال افتخار ما است.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته تلفات جاده‌ای بسیارزیادی داشتیم که این میزان با توسعه خطوط ریلی به کمتر یک پنجم رسیده و موجب کاهش ۸۰ درصدی مرگ‌ومیرها در سفرها شده است.

عضو هیئت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توسعه حمل ک نقل ریلی وظیفه‌ تمام مسئولان ذی‌ربط است، خاطرنشان کرد: در بندهای ۲۵ و ۲۶ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بر توسعه خطوط ریلی و افزایش ایمنی سفر تاکید شده است و باید نگاهمان به فرامین معظم‌له یک نگاه دستوری باشد و نه توصیه‌ای، تا اهداف مدنظر ایشان و خواسته تمام مردم است محقق شود.

محمدزاده تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر توسعه‌های واگن‌های باری و مسافری را در کشور داشتیم که بخش عمده‌ای از آن در شرق کشور بوده و در جهت رفع نگرانی در بحث واگن‌های امدادی و توسعه ارتباطات ریلی در سطوح ملی بین‌المللی به‌صورت ویژه تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: پروژه‌های ریلی بزرگی در کشور در حال اجرا داریم که بخشی از آن‌ها همچون پروژه‌های بافق-جندق و قطار برقی مشهد-تهران جزو پروژه‌های ملی هستند؛ پروژه‌هایی که با افتتاحش رشد قابل توجه مسافران ریلی را به‌همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار