تاکید امام جمعه اشتهارد بر رونق فعالیتهای فرهنگی و هنری شهرستان

امام جمعه اشتهارد دردیدار با سرپرست وپرسنل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد بر رونق بیشتر فعالیتهای فرهنگی .هنری در این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۷۹۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 23 October 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام داوودی گفت: شهرستان اشتهارد ظرفیتهای بسیاری در زمینه فرهنگی و هنری دارد که باید مورد شناسایی،تقویت و به سطوح بالاتر هدایت شوند.
امام جمعه اشتهارد خاطر نشان کرد: برخی فعالیتهای فرهنگی و هنری طی سالهای اخیر توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد که قطعا این فعالیتهای انجام شده کافی نیست وباید به صورت فراگیر و پایه ای با بهره گیری از اساتید برجسته از نوجوانان هم خواست تا در این فعالیتها شرکت کنند.
وی همچنین ادامه داد: برگزاری جشنواره و همایش های فرهنگی وهنری  یکی از مواردی است که موجب تشویق خانواده ها و جوانان به انجام این فعالیتهای می شود.
امام جمعه اشتهارد درپایان بر برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد.
در ادامه این دیدار رضا رنجبر کهن ، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد ضمن قدردانی از حضور وحمایت های امام جمعه شهرستان و توجه ایشان به موضوعات فرهنگی وهنری گفت: اشتهارد سابقه کهن و با ارزشی هم در حوزه فرهنگی وهم در فعالیتهای هنری دارد، هرچند در مقاطعی این دو مقوله مهم مورد بی توجهی قرار گرفته بود ولی خوشبختانه با تغییر رویکرد مدیریتی و استان شدن البرز و در پی آن شهرستان شدن اشتهارد ،انجام برخی فعالیتهای خوب فرهنگی وهنری وحمایتهای مسئولین شهرستانی، این مهم از سوی مردم هم  با اقبال خوبی روبرو شده و امروز شاهد برگزاری کلاسهای متنوعی در زمینه های فرهنگی وهنری از قبیل نقاشی،موسیقی،تئاتر و...هستیم
وی افزود: اگر این حمایتها بیشتر شود اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد این ظرفیت را دارد که حتی جشنواره های بزرگ استانی و کشوری را میزبانی کند.
رنجبر کهن افزود: برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه های آثار هنری هنرمندان برجسته استانی وکشوری،جلسات شعر و...را از یکی راه های تشویق وترغیب جوانان به سمت فعایتهای فرهنی و هنری این اداره عنوان کرد. 
وی ظرفیت کانونهای مساجد شهرستان را هم بسیار با ارزش و مهم خواند و گفت: بسیاری از فعالیتهای فرهنگی و هنری را می توان با مشارکت وهمکاری این کانونها برنامه ریزی واجرا کرد و برای اجرای هرچه بهتر این برنامه ها از ظرفیت شهرک صنعتی هم بهره مند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار