اقتصاد مقاومتی؛

۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی: ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولیدبا همکاری نظام بانکی در استان مرکزی پرداخت شده است
کد خبر: ۷۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 23 October 2019
سعید فرخی در همایش مدیران بانک توسعه تعاون در اراک گفت: بانک‌ها بالاترین نقش توسعه اقتصادی را در کشور عهده‌دار هستند و تعاونگران و صنعتگران با اتکا به منابع بانکی بسیاری از فرصت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی را ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری نظام بانکی به میزان ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی پرداخت گردیده است، افزود: بانک توسعه تعاون با تنظیم نرخ مصارف به منابع شعب خود در این استان به بالای ۱۱۰ درصد، نقش مهمی برای اعطای تسهیلات رونق تولید و طرح‌های تکلیفی و توسعه‌ای ایفا نموده است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با اشاره به حضور سه هزار واحد صنعتی و تولیدی در استان مرکزی گفت: بالاترین سطح اشتغال، کمترین میزان بیکاری و حجم بالای صادرات در استان مرکزی مزیت مهمی برای همکاری بانک‌ها و واحد‌های اقتصادی فراهم آورده است.

فرخی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در این دو سال با پرداخت ۴ هزار و  ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در  استان مرکزی سهم مهمی در این حوزه را به خود اختصاص داده است..
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار