تلاش برای استقلال آموزش و پرورش فردیس/ توزیع ناعادلانه دانش آموز کیفیت آموزش را کاهش می دهد

توزیع عادلانه دانش آموز در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش استان البرز صورت نگرفته است و این توزیع ناعادلانه کیفیت آموزش را کاهش می دهد.
کد خبر: ۷۹۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 31 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز در البرز مشغول به تحصیل هستند که بیش از ۴۰۰ هزار نفر از آن ها زیر نظر نواحی چهارگانه کرج هستند.

سالار قاسمی ادامه داد: ناحیه‌ چهار آموزش و پرورش استان با ۱۱۰ هزار دانش آموز بیشترین تراکم و نواحی یک و سه تعداد کمتری را در خود جای داده اند اما ناحیه دو که مربوط به فردیس است حدود ۸۰ هزار دانش آموز دارد.

قاسمی افزود: با توجه به شهرستان شدن فردیس، پیشنهاد دادیم آموزش و پرورش این شهرستان‌ نیز مستقل شود و مکاتباتی با استاندار و نماینده های مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مذاکراتی با وزارتخانه انجام شده تا از طریق سازمان امور استخدامی مجوزهای لازم اخذ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز  گفت: استقلال آموزش و پرورش شهرستان فردیس موجب تمرکز بیشتری بر این ناحیه می شود.

قاسمی ادامه داد: از سوی ما جمع بندی های لازم جهت استقلال فردیس انجام شده اما بقیه موارد منوط به اخذ مجوز از سوی وزارتخانه و سازمان امور استخدامی است و در حال پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیصلاح هستیم.

قاسمی با بیان اینکه برخی نواحی برخوردار و برخی دیگر غیربرخوردار هستند، افزود: تلاش می کنیم ظرف چند ماه آینده در صورت اخذ مجوزهای لازم افزایش نواحی آموزش و پرورش استان البرز انجام شود که در این صورت مشکل کمبود نیرو نیز جبران‌ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار