احیا بازار قدیم نطنز

شهردار نطنز گفت: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی نطنز، اداره میراث فرهنگی و اداره راه و شهرسازی، بازار تاریخی و قدیم نطنز احیا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 13 November 2019

علی پیراینده اظهار کرد: طبق تفاهم انجام شده، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز، اداره میراث فرهنگی و همچنین اداره راه و شهرسازی، بازار تاریخی و قدیم نطنز احیا می‌شود.

وی افزود: بازار تاریخی و قدیم نطنز که روزگاری محل خرید و فروش مایحتاج مردم و رونق خاص خود را داشت و حتی از شهرهای مجاور هم برای خرید و فروش کالا به این بازار می‌آمدند، اما اکنون بافت سنتی و قدیمی خود را از دست داده که این موضوع نیز ساماندهی خواهد شد.

شهردار نطنز گفت: یکی از خواسته‌های مردم نطنز احیای بازار سنتی و تاریخی نطنز بود که با پیگیری‌های انجام شده و انعقاد تفاهم‌نامه با میراث فرهنگی و راه و شهرسازی، به زودی عملیات احیا و بازسازی آن آغاز خواهد شد.

پیراینده تصریح کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون نیز پنجشنبه بازار در شهر نطنز فعالیت دارد و بیشتر محصولات عرضه شده آن میوه و سبزیجات است و همچنین نزدیک بافت تاریخی مسجد جامع نطنز قرار دارد، ساماندهی بازار قدیم به جذب گردشگر نیز کمک شایانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار