آزادی

۱۱۰ زندانی غیر عمد استان مرکزی آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی گفت: ۱۱۰ زندانی غیر عمد در این استان امسال با حمایت‌های خیران و پیگیری‌های این ستاد از زندان آزاد شدند
کد خبر: ۸۰۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 18 December 2019
نتیجه تصویری برای زندانی"
محمدحسن حسین‌بیگی افزود: مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال بود که حدود ۷۰ میلیارد ریال آن از سوی شکات بخشیده شد.
وی ادامه داد: بیش از چهار میلیارد ریال مجموع مطالبات شکات نیز از سوی خود زندانیان تامین شد و حدود ۱۷ میلیارد ریال آن نیز با تسهیلات از سوی موسسه‌های مالی و اعتباری به زندانیان پرداخت شد.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی ادامه داد: حدود ۳۷ میلیارد ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز از به صورت اقساطی از سوی زندانیان پرداخت و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز از سوی صندوق خسارت بدنی ویژه تصادفات پرداخت شده است.  

حسین‌بیگی مجموع پرداختی ستاد دیه استان مرکزی از محل اعتبارات داخلی را هفت‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز از سوی ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان غیرعمد استان تامین شده است.  

وی گفت: اکنون ۲۱۳ زندانی غیر عمد زندان‌های استان مرکزی برای آزادی، چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ خیر در برنامه‌های این ستاد مشارکت دارند که امسال از تمامی این افراد با اهداء لوح تقدیر و تندیس ویژه قدردانی شد.

شماره حساب هاب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۲۰۰۶ نزد بانک کشاورزی برای کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار