تابناک کهگیلویه و بویراحمد

مسائل سیاسی در بنیادنخبگان اثرچندانی ندارد

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل سیاسی در بنیاد نخبگان اثر چندانی ندارد، خاطرنشان کرد: کارگروه‌های تخصصی را متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان با هدف کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد در بنیاد نخبگان فعال می‌کنیم
کد خبر: ۸۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 22 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان یک مجموعه علمی و دانشگاهی است، گفت: بنیاد این استان محل مناقشه و تسویه حساب هیچ جریان و گروه سیاسی نیست.

 یوسف نیکروز در آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنیاد نخبگان برای موفقیت در سیاست‌های خود نیازمند افراد متخصص است، اظهار داشت: جایگاه شورای علمی بنیاد نخبگان این استان باید در استان مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: افراد سرآمد و دارای علم و تخصص عضو شورای علمی کهگیلویه و بویراحمد هستند و جهت‌گیری فعالیت‌های بنیاد به دلیل حضور این اساتید دانشگاهی علمی و تخصصی است.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل سیاسی در بنیاد نخبگان اثر چندانی ندارد، خاطرنشان کرد: کارگروه‌های تخصصی را متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان با هدف کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد در بنیاد نخبگان فعال می‌کنیم.

نیکروز تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید بپذیرند که بنیاد نخبگان به مثابه اتاق فکری برای آنها است که با این تفکر اثرات کوتاه مدت و بلند مدت فعالیت‌های بنیاد در امور اجرایی ملموس‌تر است.

وی با بیان اینکه در راستای تکریم نخبگان و سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، بیان کرد: جلب حمایت خیرین برای کمک به استعدادهای برتر، مخترعین و نخبگان استان از دیگر برنامه‌هایی است که در بنیاد نخبگان این استان پیگیری می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی نخبگان را وظیفه ذاتی بنیاد نخبگان خواند و خاطرنشان کرد: تعامل با نهادها و دستگاه‌های استان از برنامه‌های دوران مدیریت من است و دست تمام ادارات و نهادها را برای همکاری با بنیاد نخبگان استان می‌فشاریم.

لازم به توضیح است جلسه تکریم و معارفه رئیسان قدیم وجدید بنیاد نخبگان امروز با حضورمعاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بنیاد ملی نخبگان در یاسوج برگزار شد و دکتر یوسف نیکروز مسئولیت برنامه ریزی و حمایت از نخبگان استان را بدست گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار