تابش:

پیشرفت جامعه فقط با نقش‌آفرینی زنان

نماینده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي با بیان این که شناسایی و تقویت توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف می‌تواند راه را برای حضور موثرتر آنان در جامعه و سطوح تصمیم‌گیری فراهم کند، اظهار كرد: پیشرفت یک جامعه بدون نقش آفرینی فعال و متعهدانه زنان امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 23 August 2015

به گزارش تابناک یزد "محمدرضا تابش" در  مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بانوان شهرستان اردکان با اشاره به جمعیت بالای بانوان در جامعه و روند صعودی تحصیلات این قشر، نیاز به نقش آفرینی فعال‌تر بانوان در جامعه را خاطرنشان كرد.

وي گفت: یکی از راهکارهای افزایش حضور و مشارکت زنان، شناسایی قابلیت‌ها، توانمندسازی و بها دادن به آنان است.

تابش در ادامه نيز عنوان كرد: تولیدات صنایع دستی بانوان که در این نمایشگاه نیز بسیار چشمگیر است، باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد و از حالت ویترینی و برگزاری صرف یک نمایشگاه خارج شود.

وي افزود: نقش سمن‌ها و سازمان‌های غیر دولتی در این حوزه بايد فعال‌تر شود تا فعالیت‌هایی که منجر به توانمندسازی زنان می‌شود از جمله آموزش، ایجاد شبکه‌های حمایتی و فراهم آوردن بسترهای اشتغالزایی، به نحو مطلوب‌تر میسر شود.

نماينده مردم اردكان در پايان نيز درخصوص تاسیس مکانی برای عرضه تولیدات هنری و صنایع دستی بانوان هنرمند اردکان، قول پیگیری داد.

گفتني است؛ نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی بانوان اردکان با عنوان " نوای دستان" با حضور نماینده مردم اردکان، مدیرکل بانوان استانداری یزد، فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در محل نگارخانه شفق اردکان افتتاح شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار