احسان منصور کیایی خبرداد :

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر حمل‌ونقل استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر حمل‌ونقل استان خبر داد و گفت: افزایش ضریب ایمنی و سلامت سفر در دستور کار است.
کد خبر: ۸۲۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 05 February 2020

Image result for احسان منصور کیایی تابناک سمنان"

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ضمن بیان اینکه مسافرت‌های برون‌شهری در روزهای اخیر افزایش‌یافته است، اظهار داشت: اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر حمل‌ونقل و بخش مسافر در استان باهدف افزایش ضریب امنیت و سلامت سفر در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های نظارتی ویژه کنترل ناوگان مسافربری تشکیل‌شده است، افزود: این گروه‌ها با استقرار در نقاط موردنظر و پاسگاه‌های پلیس‌راه نسبت به کنترل و نظارت مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان اتوبوسی اقدام می‌کنند.

احسان منصور کیایی بابیان اینکه این طرح با مشارکت پلیس‌راه استان سمنان به‌صورت منظم در محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود، تأکید کرد: کاهش تخلفات از سوی رانندگان جاده‌ای از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح محسوب می‌شود.

منصور کیایی بابیان اینکه کنترل مضاعف دستگاهی و فیزیکی راننده و ناوگان در مقابل تمام پاسگاه‌ها توسط پلیس‌راه در ساعات ۲۲ تا هفت صبح انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح تشدید و غربالگری سلامت رانندگان مسافربری با اولویت آزمودن اعتیاد و رسیدگی فوری به گزارش‌های موردی تخلفات حمل‌ونقلی رانندگان و ناوگان مسافربری و باری منعکس‌شده از دیگر موارد نظارتی در این بخش است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از اجرای دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر برون‌شهری و روستایی خبر داد و گفت: این امر باهدف افزایش ایمنی و کاهش اختلال در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای نیز ابلاغ‌شده که بر این اساس در صورت ارتکاب هریک از تخلفات عنوان‌شده به‌شدت برخورد می‌شود.

وی همچنین گفت: با توجه به نوع تخلف، دفعات و تکرار تخلفات نسبت به تذکر یا غیرفعال نمودن کارت هوشمند ناوگان مربوطه تا مدت حداکثر یک سال تصمیم‌گیری می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار