آزادی 60 زندانی بدهکار از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۸۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 01 March 2020
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفـت: با کمک ستاد دیه 60 زندانی بدهکار زندان‌های استان 13 رجب از زندان آزاد می‌شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسماعیل جمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از موافقت ستاد دیه مرکزی و کمک برای آزادی 60 نفر از زندانیان بدهکار زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در آستانه میلاد باسعادت امیرمومنان امام علی(ع) آئین آزادسازی 60 زندانی بدهکار و نیازمند برگزار خواهد شد.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد میزان بدهی این افراد را بالغ بر 20 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با فعالیت شبانه‌روزی کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان و همکاری و همراهی شکات و طلبکاران بخش اعظمی از این میزان بدهی تخفیف گرفته شده است.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم و هموطنان خاطرنشان کرد: مردم خیراندیش ایران در همه صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی حضور چشمگیر و فعالی داشته و ستاد مرکزی دیه به عنوان حامی و پشتیبان زندانیان نیازمند و آبرومند کمک‌های خوبی برای آزادی زندانیان بدهکار استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده است.
این مسوول خاطرنشان کرد: امیدواریم ستاد دیه این بار هم کمک خوبی به استان داشته باشد تا در آستانه 13 رجب شاهد آزادی این تعداد از زندانیان بدهکار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار