رئیس اتاق بازرگانی اهواز عنوان کرد

تلاش برای تامین مایحتاج بهداشتی خوزستان از طریق واردات

رئیس اتاق بازرگانی اهواز از تلاش برای تامین مایحتاج بهداشتی استان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم ‌تا از طریق واردات نیاز استان به کالاهای بهداشتی را برای مقابله با کروناویروس تامین‌ کنیم.
کد خبر: ۸۲۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 04 March 2020

شهلا عموری با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه مقابله با کرونا در اتاق بازرگانی اهواز، اظهار کرد: با رایزنی هایی که صورت گرفته است در تلاش هستیم تا در روزهای آینده مایحتاج بهداشتی استان را از طریق واردات تامین کنیم.

وی ادامه‌ داد: مهمترین تقاضایی که در استان وجود دارد، تامین ماسک است که بخشی از آن از طریق واردات قرار است طی روزهای آینده وارد استان شود و نیاز مردم‌ را در این زمینه تامین کند.

وی ادامه داد: همچنین یکی از واحدهای تولیدی کشور موفق به تولید ماسکی با دوام لازم شده است که خط تولید آن در خارج از استان قرار دارد و سعی خواهیم کرد در روزهای آینده با توافقاتی که صورت می گیرد، محموله اولیه این کالا را به خوزستان منتقل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز عنوان ‌کرد: به منظور تسهیل در فرآیند توزیع امکانات و مایحتاج بهداشتی و پزشکی در سطح استان، برنامه ریزی هایی انجام شده است تا شاهد توزیع هرچه بهتر این محصولات در بازار باشیم.

عموری تصریح کرد: در این راستا قرار است تا از ظرفیت انجمن صنعت پخش خوزستان استفاده شود و خوشبختانه با رایزنی هایی که صورت گرفته، وضعیت توزیع کالاهای مورد نیاز در سطح استان رو به بهبود است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار