سند دار شدن بیش از 2هزار متر مربع از موقوفات ، مساجد و اماکن مذهبی بن ورد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بن رود و جرقویه علیا گفت: جهت صیانت از موقوفات ، سند مالکیت تک برگی
کد خبر: ۸۵۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 18 May 2020

مسجد سیدالشهدا طهمورثات،مسجد جامع طهمورثات،مسجد حضرت ابوالفضل و آشپزخانه مسجد به مساحت 2312مترمربع از طریق قانون ساماندهی و حمایت از عرضه مسکن اخذ گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امراله اصغری ورزنه ، اظهار کرد: در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و با هدف صیانت و حراست از حقوق موقوفات، پس از پیگیری برای موقوفات مسجد سیدالشهدا طهمورثات،مسجد جامع طهمورثات،مسجد حضرت ابوالفضل و آشپزخانه مسجد در شهرستان بن رود سند مالکیت اخذ شد.
وی ادامه داد: مساحت این موقوفه 2312 متر مربع است که کاربری این موقوفات نیز مذهبی میباشد.
اصغری ورزنه رییس اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا یادآور شد: در حال حاضر بخش بن رود و جرقویه علیا حدود 700 موقوفه و حدود 900 رقبه دارد که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه نیز به ثبت رسیده است. که بزرگترین موقوفه ،موقوفه سید علی بحر العلومی با 269 رقبه و کوچکترین موقوفه ،موقوفه حاج ابوالقاسم با یک رقبه با مساحت 13 متر مربع می باشد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بن رود و جرقویه علیا یادآور شد: توفیق خدمت به امامزادگان عظیم الشان، بقاع متبرکه ، اماکن مذهبی و موقوفات لیاقتی است که توسط اهل بیت(ع) به همه ما داده شده و باید تمام توان خود را برای خدمتگذاری به این امامزادگان واجب التعظیم صرف کنیم تا در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار