تأکید نمایندگان بر تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف آموزش و پرورش

کد خبر: ۸۶۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 10 June 2020
 
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره یادآوری نشست نمایندگان استان با وزیر آموزش و پرورش از تأکید نمایندگان بر تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف آموزش و پرورش در این نشست خبر داد.
معلمان حق التدریسی

تابناک/حسن محمدیاری در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان گیلان مجلس شورای اسلامی با محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: این نشست به منظور طرح مشکلات آموزش و پرورش استان گیلان و چاره اندیشی برای حل مسائل استان برگزار شد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم افزود: در این جلسه، اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان به تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستانی و نیروهای نهضتی و جذب آموزشیاران و درخواست به تعویق افتادن آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در شهریور ماه سال جاری اشاره و خواستار اجرای این قوانین شدند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مسائل مطروحه در این نشست، فرسوده و قدیمی بودن ساختمان‌های اداری و آموزشی و نداشتن استخر و سالن اجتماعات برای فرهنگیان استان گیلان بود که وزیر آموزش و پرورش قول مساعد برای حل این مشکل داد.

محمدیاری اضافه کرد: از دیگر مسائل مطروحه در این نشست، تقاضای افزایش امکانات رفاهی برای معلمان و اخذ تدابیر لازم جهت آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین لزوم توجه به سیاست‌های نظام آموزشی بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: طرح مجلس برای تصویب نظام‌رتبه‌بندی معلمان، فرسودگی کانکس آموزشی در مناطق عشایری، مغایرت ادغام معاونت تحقیقاتی با پشتیبانی، توجه به مشکلات عدیده بازنشستگان آموزش و پرورش و دریافت اعتبار از صندوق توسعه ملی برای بیمه بیکاری مدارس غیردولتی از دیگر مسائل طرح شده در این نشست بود.

بر اساس گفته محمدیاری؛ وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی قول رسیدگی به موضوعات مطروحه در این نشست را در اسرع وقت دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار