بازرسی بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی در آستارا

کد خبر: ۸۶۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 21 June 2020
آهنی از بازرسی یک هزار و ۶۷۵ واحد صنفی در شهرستان آستارا خبر داد.
 

 

تابناک/«محسن آهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا اظهارکرد: در خرداد سال جاری و در قالب طرح نظارتی یک هزار و ۶۷۵ واحد صنفی خدماتی، تولیدی و توزیعی بازرسی شدند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه همچنین در این مدت از ۵۱۰ نانوایی بازرسی شد، افزود: در قالب این بازرسی‌ها، ۴۵ متخلف اقتصادی شناسایی شدند که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: برای این تعداد پرونده، ۱۵۹ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۷۵۰ ریال جریمه از سوی تعزیرات حکومتی صادر شد که متخلفین باید آن را پرداخت کنند.

 

آهنی با اشاره به اینکه بازرسی ها با هدف اصلاح نظام توزیع عادلانه و تنظیم بازار صورت گرفت، اظهارکرد: عمده تخلف ها گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه صورت حساب بود.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه در قالب این طرح ۵۲ گشت مستقل و ۱۵ گشت مشترک با همکاری ادارات و دستگاه های ذیربط انجام شد، افزود: در مدت یاد شده همچنین ۲۶ شکایت و گزارش های مردی به ستاد خبری اداره صمت آستارا واصل شد که مورد رسیدگی قرار گرفتند.

 

 آهنی گفت: مردم هرگونه تخلف اقتصادی را به شماره ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان اقتصادی برخورد شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار