ممنوع‌الخروجی مرغ از زنجان

کد خبر: ۸۷۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 04 July 2020

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تا زمانی که نیاز استان به گوشت مرغ تامین نشود، خروج مرغ زنده و مرغ گرم آماده طبخ از استان ممنوع است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گوشت مرغ گرم در استان زنجان با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین مرغ زنده با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت مرغ گرم (آماده طبخ) برای مصرف‌کننده با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان در سطح واحدهای صنفی استان عرضه شود.

وی افزود: چنانچه عرضه از سوی مرغدار، کشتارگاه‌ها و واحدهای صنفی با قیمت‌های مصوب رعایت نشود، ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: تا زمانی که نیاز استان به گوشت مرغ تامین نشود، خروج مرغ زنده و مرغ گرم آماده طبخ از استان ممنوع است که در این راستا مقرر شده اداره‌کل دامپزشکی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور تاییدیه‌های لازم و بارنامه خودداری کنند.

فغفوری با اشاره به توزیع مرغ منجمد، تصریح کرد: مقرر شده است شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام کند همچنین قطعه‌بندی مرغ تا زمان تامین نیاز روزانه استان از سوی واحدهای قطعه‌بندی ممنوع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از شهروندان خواست تا هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی و یا تخلف صنفی را به شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار