مشاغلی که ماسک نمیزنند پلمپ می‌شوند

معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، گفت: در صورت مشاهده مشاغلی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند یا جزو مشاغل پرخطر بوده و تعطیل نشده اند، با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به پلمب این واحدهای صنفی اقدام شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 25 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» افسون تیزویر با اشاره به صحبت‌های  شهروندان در خصوص بی نتیجه بودن ماسک زدن، گفت: ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی یک اقدام احتیاطی و  بسیار آسان تر از ابتلا به بیماری است. اقدامات ایمنی را باید رعایت کنیم بهتراست تا اینکه ماسک نزنیم و به استقبال بیماری برای خود و عزیزانمان برویم.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز بر لزوم همکاری مردم  در خصوص نظارت بهداشتی بر مشاغل تاکید کرد و گفت: شهروندان محترم در صورت مشاهده مشاغلی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند یا جزو مشاغل پرخطر بوده و  تعطیل نشده اند،  با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به پلمب این واحدهای صنفی اقدام شود.

 وی با یادآوری اینکه نظارت بهداشتی به صورت مستمر و شبانه روزی در حال انجام است، خاطر نشان کرد: از یکایک شهروندان می خواهم به عنوان ناظران بهداشتی  در کنار ما باشند؛ چرا که تعداد بازرسان ما محدود است و امکان نظارت به صورت کامل وجود ندارد. همچنین از  شهرداری و اداره صمت می خواهم در کنار ما باشند تا بتوانیم با نظارت بیشتر و بهتری، اعمال قانون  کنیم.

تیزویر در ادامه با بیان اینکه نمی‌توانیم مردم را برای رفتارهای پرخطر در خصوص کرونا جریمه کنیم، ادامه داد: رفتارهای عادتی مردم از جمله تجمع در پارک ها و ....را به خودشان می سپاریم و مردم را به خدا. فقط  می‌گوییم، کرونا از رگ گردن به عزیزانمان نزدیکتر است. با رعایت نکردن الزامات بهداشتی عزیزانمان را به خطر نیاندازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار