تخصیص ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات تجاری سازی به طرح های فناورانه و نوآورانه گیلان

کد خبر: ۸۸۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 27 July 2020

تخصیص ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات تجاری سازی به طرح های فناورانه و نوآورانه گیلان

تابناک/مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان گفت:۳۵میلیارد ریال تسهیلات با همکاری پارک علم و فناوری استان و از طریق صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان با هدف توانمندسازی و حمایت از تجاری سازی طرح‌های فناورانه و نوآورانه مستقر در مراکز دانشگاهی، فناوری، پارک علم و فناوری یا مراکز رشد استان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تخصیص یافت.

دانیال سمیعی روز دوشنبه در این خصوص در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان قصد دارد تا با همکاری این معاونت و پارک علم و فناوری استان، تسهیلات تجاری سازی محصولات فناورانه و نوآورانه تا سقف یک میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد را به شرکت ها و واحد های فناور واجد شرایط ارائه کند.

وی همچنین تاکید کرد: این تسهیلات به کلیه طرح های فناورانه و نوآورانه استان تعلق یافته و می بایست محصول و یا خدمت مورد نظر ، مرحله ایده را سپری کرده و نمونه اولیه قابل ارزیابی و بررسی داشته و در حال طی کردن مراحل تجاری سازی باشند.

وی همچنین در خصوص نحوه بازپرداخت این تسهیلات نیز گفت: تسهیلات ذکر شده دارای یک سال تنفس بوده و پس از آن، در چهار قسط فصلی ( سه ماهه) به مدت یک سال بازپرداخت صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان در پایان سخنان خود گفت : متقاضیان می توانند جهت دریافت این تسهیلات با مراجعه به سایت صندوق گیلان به نشانی gilanfund.ir اقدام به دریافت خدمات نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار