افزایش 30 درصدی درآمد منطقه یک شهرداری یزد

مسول واحد درآمد منطقه یک شهرداری یزد از افزایش 30 درصدی وصول مطالبات منطقه، ازابتدای سال جاری تا کنون خبرداد و گفت : این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 03 September 2015

به گزارش تابناک یزد،سید داوود میر هاشمی خاطرنشان کرد: معوقات وصولی املاک آپارتمانی و نیز اجرای احکام آراء کمیسیونهای ماده صد، وصول عوارضات و مطالبات درآمدی در منطقه یک در پنج ماهه سالجاری، 30 درصد سیر صعودی داشته است.

وی افزود : با تصویب مصوبه جدید شورای اسلامی شهر مبنی بر ارائه تخفیف ویژه از 15 تا 30 درصدی کلیه عوارضات، فرصت مناسبی ایجاد شده تا شهروندان بتوانند با دریافت تخفیف، عوارض خود را پرداخت نمایند.
جمعیت شهرستان یزد 523192 نفر بوده که از این تعداد، 481479 نفر آن جمعیت شهری و41713 نفر جمعیت روستایی است قدمت یزد به 8 تا 12 هزار سال می رسد. نامهای قدیم یزد، ایساتیس و کثه بوده و به «شهر بادگیرها» ، «شهر دوچرخه ها» و «دارالعباده» معروف است.
بافت تاریخی یزد با مساحت عرصه 743 ومساحت حریم 5000 هکتار وبیش از 6500 فضای قدیمی در ثبت آثار ملی قرار گرفته است.در این بافت، خانه های دوره ایلخانی همچون گذشته، مسکونی هستند واز این نظر این بافت تاریخی ،منحصر بفرد است.
شهرداری یزد با حدود 99 کیلومتر مربع محدوده خدماتی و نظارتی با همکاری سه منطقه، یک ناحیه و11 سازمان فعالیت می کند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار