شروع به کارکرد؛

آکادمی فوتبال منطقه ی ویژه پارس در جم

آکادمی فوتبال منطقه ی ویژه انرژی پارس در جم با حضور بیش از 500 بازیکن بومی و آینده دار شهرستان جم زیر نظر مربی درجه یک فوتبال کشور حمید معماری و باکادری مجرب آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 06 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ آکادمی فوتبال منطقه ی ویژه انرژی پارس در جم با حضور بیش از 500 بازیکن بومی و آینده دار شهرستان جم زیر نظر مربی درجه یک فوتبال کشور حمید معماری و باکادری مجرب آغاز به کار کرد.

 این کار ارزنده از باشگاه منطقه ی ویژه اقتصادی انرژی پارس از سال قبل با جذب بازیکنان توانمند و مستعد بومی و ساکنین شهرک های جم استارت زده شد و از امسال با عنایات ویژه مهندس یوسفی مدیر عامل منطقه ی ویژه اقتصادی انرژی پارس و زحمات ارزنده ی بهرام رضاییان مدیر عامل این باشگاه و سرپرست توانای این آکادمی محمد ابراهیم جانباز فومنی به شکل تشکیلاتی و منظم زیر نظر مربی برجسته و طراز اول کشور و آسیا استاد حمید معماری به صورت رسمی آغاز به کار کرده است .

  این باشگاه همچنین با گزینش بازیکنان با استعداد از سطح شهرستان در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در سطح استان وکشور فعالیت می کند که آینده ای بسیار روشن برای ورزش فوتبال شهرستان و استان بوشهر تصویر خواهد نمود.

  مردم جم قدردان زحمات مهندس یوسفی و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه منطقه ی ویژه اقتصادی انرژی پارس در امر توسعه ی ورزش به خصوص رده های پایه به منظور استعداد یابی و پرورش بازیکنان بومی که به ارتقاء ورزش فوتبال شهرستان ختم می شود، هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار