صدور ۴۳۵ گواهینامه پایان‌ دوره آموزش قرائت قرآن در خراسان شمالی

مسئول قرآن و عترت اداره ارشاد خراسان‌ شمالی گفت: تعداد ۴۳۵ گواهینامه پایان دوره سیزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم برای قرآن آموزان استان از سوی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 07 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت‌الاسلام احمد محمدی، مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد:سیزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم در چهار رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، تدبر در قرآن و حفظ قرآن کریم به دو صورت کتبی و شفاهی و با حضور بیش از یک هزار و 200 نفر از قران‌آموزان در استان برگزار شد،  که از این تعداد 435 نفر موفق به کسب نمره قبولی و دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی قرآن و عترت شدند.
مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی عنوان کرد: با توجه به کسب بالاترین امتیازات، نفرات برگزیده آزمون مشخص و 17 کمک هزینه سفر عمره مفرده، 50 کمک هزینه عتبات عالیات، 100 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و صدها جوایز نقدی دیگر از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در نیمه دوم شهریور ماه امسال اعطا خواهد شد.
وی یادآور شد: چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت 22 آبان سال جاری برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به  سایت www.qia.ir  از ۱۶ شهریور تا ۲۰ مهرماه اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار