کشف بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم لبنیات احتکاری در قرچک

رئیس اداره صمت شهرستان قرچک گفت: بازرسان اداره صمت در بازدیدهای روزانه خود انبار مواد لبنیاتی را کشف کردند که بیش از ۱۱ هزار کیلو انواع کره، شیر، پنیر و غیره در آن احتکار شده بود.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 05 October 2020
کشف بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم لبنیات احتکاری در قرچک

بهنام میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص کشف انواع مواد لبنی در قرچک اظهار کرد: بازرسان اداره صمت طی بازدیدهای روزانه انباری از مواد لبنیاتی را کشف کردند که اقلام موجود در انبار از قبیل کره، پنیر، شیر و غیره در آن موجود بود که تاریخ‌های موجود بر روی اقلام مثل کره و پنیرها برای گذشته بوده و به همین دلیل این انبار احتکار محسوب می‌شود.

وی گفت: عدم اعلام مکان انبار به اداره صمت و امتناع از عرضه باعث شد تا اموال موجود توقیف و پرونده واحد به اداره تعزیرات ارسال شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک تصریح کرد: در انبار کشف شده اقلام موجود ۲ هزار و ۵۶۵ کیلوگرم کره خوراکی، ۷ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم شیر و یک‌هزار کیلوگرم پنیر که ارزش ریالی این اقلام حدود ۶۷۷ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال است.

میرزایی تأکید کرد: هر کدام ازتولیدکنندگان و اصناف که انباری برای فعالیت خود دارند و به اداره صمت معرفی نکرده باشند در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان کشف شود به عنوان انبار محل احتکار مواد محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم می‌خواهم در صورت مشاهده چنین انبارهایی که در سطح شهر وجود دارد با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند و موارد را گزارش تا کارشناسان اداره صمت این موضوع را به طور کامل بررسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار