کشف 3 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان مغازه‌های اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق مغازه و کشف سه میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان و تحویل آنها به مال باختگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ 03 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های شهروندان در منطقه جنوب شهرستان اصفهان، که در آن سارقان با شیوه باز کردن درب کرکره و تخریب قفل درب سکوریت وارد مغازه شده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام و و با اقدامات هوشمندانه سرانجام طی یک عملیاتی ضربتی با همکاری مأموران کلانتری ۲۲ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان دو فردی که در این سرقت‌ها دست داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته از آنان به ۹ فقره سرقت از مغازه‌های شهروندان اعتراف کردند، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه زیادی از قبیل دستگاه قهوه ساز، تلویزیون ال ای دی، نوشابه‌های انرژی‌زا، قهوه، کاپوچینو و … که ارزش این اموال برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر سه میلیارد ریال است کشف شد.

سرهنگ ترکیان از تحویل اموال مسروقه به مال باختگان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار