شهردار تبریز خبر داد:

احیا «قونقا» تبریز با اجرای پروژه تراموای شهری

شهردار تبریز از احداث تراموای شهری در مسیر قونقای سابق به طول ۷ کیلومتر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 16 November 2020
به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر پیش از ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه احداث تراموای شهری بین قرارگاه خاتم‌الانبیا و شهرداری تبریز گفت: خط پنجم قطار شهری تبریز که ادامه و تکمیل خط یک است، از میدان قونقا تا راه‌آهن، در همان محل سابق تراموای اصلی شهر به طول ۷ کیلومتر و به صورت ترموا احداث می‌شود.

او افزود: امروز تفاهم ناهم اجرای تراموای شهری بین شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم‌الانبیا امضا شد که تلاش داریم در اسرع وقت با بهره گیری از پتانسیل های استانداری، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر این پروژه را اجرایی کنیم.

ایرج شهین‌باهر، با اشاره به بازدید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیای کشور از پروژه‌های شهری نیز اعلام داشت:پروژه هایی که قبلا تفاهم نامه اجرای آنها منعقد شده و تعدادی از آنها در حال اجرا است، همانند پروژه مرکز مدیریت پسماند  شهرداری تبریز که بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور است و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه خاکبرداری دارد.

او افزود: همچنین پارک بزرگ تبریز و اتوبان ولایت جزو دیگر کارهای مشترک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و شهرداری تبریز است که بر اساس قرداد قبلی با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار