لزوم حمایت فرهنگیان از نمایشگاه کتاب البرز

کد خبر: ۹۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 10 September 2015


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر حمایت متولیان فرهنگی از ششمین نمایشگاه کتاب در استان البرز تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الله ملاصالحی امشب در جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های ششمین نمایشگاه کتاب استان البرز اظهار داشت: متولیان امر فرهنگ در استان، تمامی ظرفیت‌های خود را در اطلاع‌رسانی از روند برگزاری نمایشگاه استانی کتاب به کار گیرند.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگ، تلاش دسته جمعی می‌خواهد، در این زمینه مطبوعات، رسانه‌ها و تمامی متولیان و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگ باید بسیج شوند.

این مسئول تصریح کرد: جوانان سال 2015 باید با شیوه‌هایی به سبک و سیاق امروزی راغب به کتابخوانی شوند و این هنر مدیران فرهنگی است که چگونه این بستر را برای قشر جوان فراهم کند.

معاون استاندار خطاب به مدیران فرهنگی تأکید کرد: تمامی مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ در برگزاری نمایشگاه استانی کتاب و تبلیغ و اطلاع‌رسانی آن با ابزارهای مختلف همکاری لازم را با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.

وی افزود: این رویداد فرهنگی به جهت حضور ناشران مطرح از سراسر نقاط، در کل کشور بازتاب خواهد داشت بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی کم نگذارند.

در ادامه این نشست سیدموسی حسینی‌کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز طی سخنانی گفت: سالن نمایشگاه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در کرج، آزادگان، خیابان مطهری، نبش شاهد 2، میزبانی ششمین نمایشگاه کتاب البرز را عهده‌دار است.

به گفته وی این نمایشگاه از 21 لغایت 27 شهریورماه، همه روزه ساعت 15 الی 22 پذیرای کتابخوانان خواهد بود.

حسینی‌کاشانی تأکید کرد: آیین افتتاح ششمین نمایشگاه استانی کتاب البرز، روز شنبه 21 شهریورماه با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار