حريم 50 متري بازارچه رسمي باشماق زير ذره بين مرزباني کردستان

فرمانده مرزباني استان کردستان اعلام کرد مطابق دستورالعمل هاي ابلاغي حريم 50 متري بازارچه رسمي باشماق مريوان زير ذره بين مرزباني کردستان است.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 17 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، سردار "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت:مبارزه با قاچاق کالا و ارز در منطقه موردنظر و همچنین دستگیری متهم یا متهمان و تحویل آنان به مراجع قضایی از وظایف مرزبانی است.
وی افزود:در دستورالعمل بر پایش امنیتی و جلوگیری از موارد سوء امنیتی تاکید شده که همکارانم این مهم را با حساسیت ویژه‌ای دنبال کرده و فرماندهی مرزبانی استان با اداره کل گمرک رابطه حسنه و صمیمانه‌ای داشته و در صورت نیاز مرزبانان این آمادگی را داشته و دارند که خارج از شرح وظایف خود به ماموران گمرک مستقر در بازارچه باشماق کمک و مساعدت نمایند.
این  مقام ارشد در مرزبانی کردستان به کشفیات بازارچه باشماق اشاره و گفت:از ابتدای سال تاکنون علاوه بر کشف اقلام ممنوعه، قریب به ۳۰۰  هزار لیتر سوخت، ۸۰ هزار قلم کالای پزشکی و بیش از ۱۴ هزار قلم انواع قطعات خودرو و موتورسیکلت کشف شد.
سردار مرزبانی عنوان داشت:همچنین در این مدت ۲۵ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۵۰۰ دینار و ۳۹ هزار و ۱۰۰ دلار، بیش از شش کیلوگرم طلا و ۲۴ هزار و ۱۸۰ گرم انواع نقره جات و بدلیجات کشف و ضبط شده است.
وی به سایر کشفیات مهم در بازارچه باشماق اشاره و تصریح کرد:۳۳ هزار و ۲۵۶ کیلوگرم انواع اقلام خوراکی و کالا‌های اساسی، پنج هزار و ۹۷۱ دستگاه انواع لوازم آشپزخانه نیز کشف شده است.
فرمانده مرزبانی کردستان در پایان به کشف ۴۴۵ جفت کفش، سه هزار و ۲۰۰ عدد لامپ، ۹۹۷ کیلوگرم سموم، ۵۴۲ هزار و ۵۴۵ قلم لوازم آرایشی بهداشتی، چهار هزار و ۲۴۴ قلم دارو و سایر اقلام دیگر نیز توقیف شده است.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار