رئیس اداره میراث‌فرهنگی دره شهر:

اقامتگاه‌های بوم‌گردی دره‌شهر برای سفرهای احتمالی نوروزی آماده است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دره‌شهر گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاهای این شهرستان برای سفرهای احتمالی و اسکان گردشگران نوروزی آمادگی دارند.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 06 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  سید مجتبی فرهادی بیان داشت: با تجهیز اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاهای دره‌شهر، امکان زندگی در کنار بومیان منطقه با اسکان در کمپ‌ها و خانه‌های بوم‌گردی برای گردشگران و مهمانان فراهم است.

وی عنوان کرد: گردشگران علاوه بر اقامت در این خانه‌ها و بهره‌مندی از آرامش و سکوت روستاها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این مناطق، امکان بهره‌مندی از غذاهای محلی و سنتی و دیگر تولیدات عشایر و روستاییان از جمله صنایع‌دستی را دارند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دره‌شهر اظهار کرد: محیط آرام، بکر، طبیعی و دلنشین روستاها، آداب و رسوم مردم و تفریح و گردش در روستاها جاذبه‌هایی است که علاقه‌مندان بسیاری دارد، افراد خسته از زندگی ماشینی شهرها تمایل بسیار زیادی برای بهره‌مندی از آرامش و سکوت روستاها دارند.

وی، بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری را از دیگر امتیازهای اسکان گردشگران در اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان برشمرد./ح

 

بیشتر بخوانید

مجوز ایجاد ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در چرداول صادر شد

فعالیت 40 واحد اقامتگاه بوم‌گردی در استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار