اطلاعات ۱۴ هزار و ۵۰۰ پلاک منطقه سه سنندج برداشت شد

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج با اشاره به برداشت ۶ هزار و ۴۰۰ پلاک در سال گذشته، گفت: از ابتدای طرح ممیزی املاک در حوزه شهرداری منطقه سه این شهر تا پایان پارسال، اطلاعات مربوط به ۱۴ هزار و ۵۰۰ پلاک در قالب ۱۳ حوزه برداشت شده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 24 April 2021
قدرت‌الله سیف‌پناهی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برداشت ۶ هزار و ۴۰۰ پلاک در سال ۱۳۹۹، اضافه کرد: در این محدوده زمانی تعداد پرونده‌های بازبینی شده پنج هزار و ۷۲۰، پرونده‌های لاشه‌یابی پنج هزار و ۷۰۰ و پرونده‌های پانچ شده نیز پنج هزار و ۷۰۰ مورد بوده است.

وی اضافه کرد: استقرار و بهنگام‌سازی پایگاه داده املاک یک موجودیت زیرساختی و ماندگار برای درآمدزایی شهرداری‌ها است و ایجاد بانک اطلاعاتی مکانی، ابزاری کلیدی در امر پایش توسعه شهر‌ها محسوب می‌شود.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج با بیان اینکه نیاز به اطلاعات دقیق و به روز قطعات ملکی و سایر اجزا در یک محدوده شهری، انجام ممیزی املاک را ضروری‌تر می‌کند، گفت: سال گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا و به منظور تداوم اجرای طرح ممیزی املاک، برداشت اطلاعات پلاک‌ها از طریق پهباد نقشه‌برداری انجام شد.

سیف‌پناهی یادآور شد: از ابتدای طرح ممیزی املاک در حوزه شهرداری منطقه سه تا پایان سال گذشته اطلاعات مربوط به ۱۴ هزار و ۵۰۰ پلاک در قالب ۱۳ حوزه برداشت شده است.

وی ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان سازی امور شهرداری، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض کسب و پیشه، سیستم اطلاعات جامع از تمام املاک و معابر در سطح شهر، ثبت و نگهداری سوابق املاک بصورت سیستمی و آگاهی از اطلاعات به روز از وضعیت موجود تمام املاک را از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ممیزی املاک اعلام کرد.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج افزود: گزارش‌گیری دقیق از تعداد و مشخصات املاک ومعابر باکاربری‌ها، شناسنامه دارکردن شهر براساس کد نوسازی و اطلاعات ممیزی، ایجاد بسترمناسب جهت هوشمندسازی و ایجاد عدالت فضایی در توسعه شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار