سیل آذربایجان شرقی یک کشته برجای گذاشت

مدیرکل ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی از کشته شدن یک نفر از اهالی آذرشهر در سیل اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 20 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، خلیل ساعی با اشاره به اینکه ساعت 18 جمعه بارش شدید در شهرستان‌های استان آغاز شد، افزود: بر اثر این بارش، در کمتر از یک ساعت، سیل در مراغه، عجب شیر و آذرشهر خساراتی را به روستاها وارد کرد.

وی با بیان اینکه 7 روستای عجب شیر، 4 روستای آذرشهر و یک روستای شهرستان مراغه در معرض سیل قرار گرفتند، تصریح کرد: متاسفانه یک نفر از هم استانی‌ها در آذرشهر بر اثر گرفتار شدن در سیل فوت کرده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی، در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان خسارت این سیل، گفت: در یکی دو روز نخست امکان ارزیابی میزان خسارت وجود ندارد، در روزهای آتی فرمانداران با همکاری بنیاد مسکن میزان خسارت برآورد شده و به اطلاع عموم خواهد رسید.

شایعه افزایش فوتی‌های سیل تایید نمی‌شود

هنرور، معاون ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی هم در گفت‌وگوی کوتاه تلفنی با خبرنگار تسنیم در تبریز، با رد شایعاتی مبنی بر افزایش دو تا سه نفری تلفات سیل در آذربایجان شرقی گفت: تنها فوتی این حادثه یک نفر جوان 28 ساله اهل عجب شیر بود که برای کوهپیمایی به منطقه آذرشهر مراجعه کرده بود، است.

وی افزود: این جوان به همراه دو نفر دیگر در هنگام کوهپیمایی گرفتار سیل شده بودند که بعد از فوت وی، دو نفر دیگر در یکی از بیمارستان‌های آذرشهر با درمان سرپایی مرخص شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار