معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پاداش پایان خدمت و پرداخت‌های حق التدریسی از جمله مطالبات به حق معلمان است و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا ۳۱ شهریور ۹۳ به طور کامل پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 21 September 2015
علیرضا کاظمی در نشست‌خبری اداره‌کل آموزش و پرورش ویژه بازگشایی مدارس که در مرکز تربیت معلم شهید کامیاب برگزار شد، اظهار داشت: پاداش پایان خدمت و پرداخت‌های حق‌التدریسی از جمله مطالبات به حق معلمان است و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا 31 شهریور 93 به طور کامل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش قول مساعد پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان از ابتدای مهر تا پایان اسفند 93 را در آینده‌ای نزدیک داده است و لازم به ذکر است که تاکنون 20 درصد این مطالبات پرداخت شده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی پیرامون طرح رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: برای 6 ماهه اول سال تحصیلی پیش رو هزار و 350 میلیارد تومان برای طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده و صدور احکام نظام رتبه بندی معلمان قبل از فرا رسیدن مهر آغاز شده است.

کاظمی در زمینه توزیع شیر در مدارس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: علاوه بر مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه نیز از توزیع شیر بهره مند می‌شوند و 70 نوبت شیر در مدارس استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.

در ادامه این نشست خبری، ابوالحسن حقیقی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: زنگ نماز مدارس عشایر با رویکرد عدالت آموزشی و کیفیت بخشی کلاس های چندپایه، در روز اول مهر و در شهرستان کلات به صدا در می‌آید.

وی در ارتباط با تعداد کلاس‌های کانکسی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 42 کلاس کانکسی متحرک در استان خراسان رضوی وجود دارد که برای دانش آموز عشایر کوچ رو در نظر گرفته شده‌اند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
lمحمد فرهنگی بازنشسته 94 اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
آقای زرنگ می خوای خود نمایی کنی پا داش ما دیکسال عقب اقتاده دآخر می گویی آینده نزدیک خدا از تقصیرات شما نگذرد
یک بازنشسته مهر93
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
آقای معاون محترم مابازنشستگان مهر93آنقدر روزها راشمردیم.که به اندازه ی30سال خدمت پیرشدیم.آقای محترم هنوزهم می فرمایید درآینده ی نزدیک.شهریور94هم تمام شد:این آینده ی نزدیک کی هست جانم؟خدایا به ماصبرعنایت فرما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
تو بدون پرداخت پاداش دوباره مشهد امدی اینده نزدیکت همین بود ؟برو انشات اشکال اساسی داره چقدر دروغ تحویل ما میدی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار