اصناف بسیجی با رزمایش عاشقان ثارالله به جنگ کرونا می روند

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا رزمایش عاشقان ثارالله توسط بسیجیان اصناف همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی و در ایام محرم و صفر در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 15 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد فراهانی افزود: یکی از اقدامات مهم در ذیل رزمایش عاشقان ثارالله تحویل دستگاه های اکسیژن به بیماران کرونایی است که در قالب نذر نفس به شکل امانی و چرخشی داده می شود، همچنین با توجه به احساس نیاز در خصوص اکسیژن یک دستگاه اکسیژن ساز برقی پیشرفته در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته و در مجموع برای اقدام موثر در این راستا پویش نذر نفس در دستور کار است که امید می رود با حمایت خیرین اقدامات قابل توجهی انجام شود.
وی یادآورشد: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق آنها در راستای کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا مهمترین هدف رزمایش عاشقان ثارالله اصناف است که کلیه ظرفیت ها در این راستا به کارگیری خواهند شد.
وی تاکید کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی از برنامه های مهم بسیج اصناف در طول بیماری کرونا بوده که در کنار آن بسته های بهداشتی و ماسک نیز در اختیار نیازمندان قرار گرفته و در دهه دوم محرم حدود یک هزار بسته معیشتی و ۵ هزار بسته بهداشتی در اختیار جامعه هدف قرار میگیرد.
سرهنگ فراهانی گفت: بسیج اصناف در اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله و کاهش آسیب ها همواره در میدان بوده و در سطح شهرستان اراک برای کمک به واکسیناسیون عمومی در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی خدمات ارائه می دهند و همچنین در راستای رفع نیازهای مهم در این راستا همچون بارکد خوان و سایر تجهیزات مربوط به اصناف نقش آفرینی می کند.
مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بسیج اصناف در طول بیماری کرونا با حضور در بیمارستان ها و مراکزدرمانی از تلاش ها و مجاهدت های خالصانه کادر درمان و مدافعان سلامت تقدیر کرده که در طی روزهای آینده تقدیر از مدافعان سلامت را نیز در دستور کار خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار