مدیرکل فرودگاه‌های فارس با بیان اینکه امروز ۱۱۵ زائر اربعین از شیراز به نجف اعزام شدند،گفت:نخستین پرواز فوق‌العاده در مسیر شیراز به نجف توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام شد و این پروازها از هشتم شهریورماه آغاز شد و تا ۲۰شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 30 August 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید فخرالدین کشاورز روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نخستین پرواز فوق‌العاده در مسیر شیراز به نجف توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام شد و این پروازها از هشتم شهریورماه آغاز شده و تا ۲۰شهریورماه ادامه دارد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: در طول این مدت ۳۲سورتی پرواز فوق العاده و تعدادی پرواز برنامه‌ای هم انجام می‌شود.

کشاورز اضافه کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، کیش ایر، قشم ایر، کاسپین و آتا در قالب پروازهای فوق العاده پذیرای زائرین هستند و عملیات اعزام و بازگشت زوار را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز ۱۱۵زائر از شیراز به نجف اعزام شدند و پروازهای بعدی هم با ظرفیت صندلی ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر توسط هواپیماهای MD و ایرباس انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت و شأن زائران و ظهور و بروز اربعین برنامه‌های فرهنگی هم در کنار برنامه‌های فرودگاهی تدارک دیده شده است.

کشاورز عنوان کرد: امروز هم مراسم زیارت عاشورا و نمایش آئینی برای بدرقه زائران برگزار شد و بدون شک این برنامه‌ها در پروازهای آتی هم به تناسب زمان برگزار می‌شود تا شاهد حال و هوای اربعینی در فرودگاه شیراز باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: بلیت پروازهای اربعین حسینی از مقصد شیراز به نجف با نرخ مصوب به فروش می‌رسد و زائران می‌توانند هرگونه گران‌فروشی را گزارش کنند.

۱۱۵ نفر از زایران اربعین از شیراز به نجف اعزام شدند

برچسب ها: اعزام ، زائر ، پرواز ، اربعین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار