نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جهاد تبیین کانون توجه مربیان و معاونین پرورشی در سطح مدارس باشد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 04 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در راستای اجرای برنامه سپهر معرفت و دانش که به منظور آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی معاونت پرورشی و فرهنگی طراحی و برنامه ریزی شده است؛ دوره توانمندسازی با عنوان ارتقاء کیفیت خدمات پرورشی و فرهنگی ویژه مربیان، معاونین پرورشی و مدیران مدارس در شهرستان بویراحمد برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع معاونین ومربیان پرورشی شهرستان بویراحمد گفت: جهاد تبیین کانون توجه مربیان و معاونین پرورشی در سطح مدارس باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک بر پیوند بین انجمن اولیا و مربیان و عوامل اجرایی مدارس تاکید کرد وگفت:
هرچه این ارتباطات عمیق تر و مستمر باشد فعالیتهای پرورشی اثربخش تر وتاثیر گذارتر خواهد بود.
وی مدرسه را مرکزتحول دانست و بر پویایی و تحول آفرینی مربیان ومعاونین پرورشی در مدارس جهت تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: در جنگ نرم دشمن مربیان و معاونین پرورشی نقش تاثیری گذاری در آگاهی بخشی دانش آموزان برعهده دارند.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه مربیان پرورشی الگوی رفتاری وعملی دانش آموزان هستند گفت: با عاطفه و صمیمت با دانش آموزان سخن بگویید تا کلام شما نافذ واثر گذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت : مربی پرورشی در مدرسه باید دارای آراستگی خاصی باشد وبرای برنامه ها و موضوعات پروشی و تربیتی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
دلشاد با تاکید بر اینکه پیوند بین انجمن اولیا و مربیان و مدرسه باید پیوند عمیقی باشد، تصریح نمود : اولیاء دانش آموزان شرکای راهبردی ما در آموزش و پرورش هستند بنا براین شما مربیان پرورشی با همکاری اولیا میتوانید در جهت تربیت صحیح آنها گام های محکم بردارید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار