معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: ابنیه‌ای که برای توان‌خواهان مناسب‌سازی نشده باشند مجوز بهره‌برداری نخواهند گرفت.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 21 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سومین نشست ستاد هماهنگی مناسب‌سازی استان با اشاره به عدم مناسب‌سازی دانشگاه آزاد بجنورد برای دانشجویان بهزیستی اظهارکرد: چنانچه طی هفته آینده اقدامی در خصوص مناسب‌سازی انجام نشود برخورد قاطع انجام می‌گردد.

وی گفت: عدم رعایت اصول مناسب‌سازی مجتمع در حال احداث اداره کل میراث فرهنگی باعث شده تا حق بهره‌برداری نداشته باشد و ملزم به ایجاد رمپ مخصوص توان‌خواهان شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی افزود: همه مسئولین در این حوزه باید دغدغه‌مند باشند و با حساسیت بیشتر پیگیر امورات توان‌خواهان باشند تا اقدامات اجرایی انجام شود و با توجه به کمبود اعتبارات و در راستای اقدامات صورت گرفته در این حوزه هم تشویق هم برخورد قاطع انجام گردد.

رشیدی تصریح کرد: برای کمک به توان‌یابان، آقای قربانیان از بین افراد واجد شرایط بعنوان مشاور استاندار محترم در حوزه توان‌خواهان انتخاب شده‌اند تا برای توان‌خواهان استان تصمیمات خوبی گرفته شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های حوزه عمرانی ایاب و ذهاب رایگان درون شهری برای افراد دارای معلولیت و دانش آموزان مدارس استثنایی از طریق شرکت‌های اتوبوسرانی تحت نظارت مورد موافقت قرار گرفت و اقدامات اجرائی لحاظ گردید.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار