سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید از هواداران تیمش ناراحت است.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 13 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، تیم فوتبال گل‌گهر در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر در خانه برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری بعد از این بازی، اظهار کرد: سه امتیاز خیلی مهمی برای ما بود. خیلی مهم بود که بعد از بازی گذشته این عکس‌العمل را داشته باشیم. در نیمه اول کمی عصبانی بودیم و نتوانستیم آن‌طور که باید حفظ توپ کنیم. بازیکنان خودشان را خیلی روی زمین می‌انداختند. اما نیمه دوم آن‌چیزی بود که انتظارش را داشتیم.

او افزود: پاس دادیم. شانس ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. مهم این نیست که فقط شانس ایجاد کردیم این مهم است که به حریف هم شانس گل ندادیم. تمام بازی‌ها دشوار است و باید حداکثر توان خود را در بازی بگذاری تا برنده شوی.

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: می‌دانم که در ماه رمضان هستیم. در کنفرانس قبلی سوالی داشتیم که گل‌گهر برای اواسط جدول تلاش می‌کند؟ من به شما گفتم این‌طور نیست. ولی من الان یک سوال دارم چرا ورزشگاه خالی است؟ ما احتیاج داریم که هواداران حمایت‌مان کنند. مثلاً اگر بازی مقابل پرسپولیس باشد ورزشگاه پر می‌شود. ما آن‌موقع احتیاج به هوادار نداریم در این بازی‌ها نیاز به هوادار داریم و خب از این قضیه کمی ناراحتم. ما یک بازی سخت روبه‌روی سپاهان داریم. امیدوارم یکی دو مصدومیتی که داشتیم جدی نباشد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار