فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان بهمئی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 25 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ فرزین جمشیدی گفت: با هماهنگی مرجع قضایی و مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهر لیکک اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی اجرا شد افزود: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی و با رانندگان متخلف برخورد شد.

جمشیدی اضافه کرد: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش، جمع آوری معتادین، پیشگیری از انواع سرقت، پیشگیری از قوع جرم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم اعم از مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود ادامه داد: در این طرح ماموران مقادیری سلاح سرد، مقادیری اموال سرقتی، دستگیری ۴ نفر سارق و کشف ۶ فقره انواع سرقت و دستگیری ۴ نفر معتاد و کشف مقادیری مواد و ۵ نفر متهم تحت تعقیب دستگیر شد

مقام ارشد انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در این طرح با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش‌های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان بهمئی در اجرای طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی از شهرستان‌های موفق در سطح استان و بلکه کشور است گفت: از همکاری مردم تشکر کرد و از آن‌ها خواست تا هر گونه موارد مشکوک را به سامانه پلیسی ۱۱۰ گزارش بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار