فرماندار رفسنجان از خیران خواست تا با کمک‌های خود زمینه آزادی ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد و مالی این شهرستان را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ 05 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، حسین رضایی امروز ۱۶ فروردین ماه در جشن گلریزان صفاییه بخش فردوس رفسنجان اظهار کرد: ۲۰ محکوم جرائم غیرعمد و مالی چشم‌انتظار یاری دستان پر مهر مردم و خیران هستند.

وی افزود: مبلغ ۴۸۹ میلیارد ریال در مجموع برای آزادسازی این مددجویان مورد نیاز است و امیدواریم خیران نسبت به آزادی آن‌ها از زندان کمک کنند.

رئیس زندان رفسنجان هم در این آیین ضمن تشکر از خیران که زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی را فراهم می‌کنند، گفت: ۲۳ نفر از زندانیان واجد شرایط و مالی در زندان شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۸۹ میلیارد ریال می‌توانند آزاد شوند و به آغوش گرم خانواده برگردن.

ولی اختیارآبادی ادامه داد: از این تعداد پنج نفر زندانی در منطقه فردوس رفسنجان هستند که نیازمند ۵۱ میلیارد ریال اعتبار هستند تا از بند آزاد شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته با کمک مردم، خیران و ستاد دیه ۶۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی شهرستان آزاد شدند که از این تعداد ۲۶ نفر با حمایت‌های ستاد دیه با مبلغ بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال آزاد شدند و ۳۴ نفر دیگر نیز با کمک انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و با مبلغی بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال از بند رها شدند.

وی از مردم و خیران خواست تا ضمن کمک به آزادسازی زندانیان، در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیانی که در انجمن حمایت از زندانیان ۳۰۰ خانواده زندانی تحت پوشش قرار دارند و نیازمند کمک‌هایی در بحث جهیزیه، معیشتی، تحصیل فرزندانشان، اشتغال، درمان و ... هستند برآیند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار