معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: فرهنگ در نظام معرفت اسلامی یعنی سبک زندگی که باید به این نکته در اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه در محیط‌های دانشجویی و ایجاد ارزش‌افزوده در این معنا توجه ویژه شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ 12 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا کلانترمهرجردی امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه ششمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند، در دیدار با معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با تاکید بر اینکه امروز از راه‌های تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی، تعامل و کاربست ظرفیت‌های بین‌بخشی است، اظهار کرد: مسئله‌مند بودن، برنامه‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است و معتقدیم باید به زیست دانشگاهی ارزش‌افزوده بدهیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از تاکیدات در حوزه کار فرهنگی، نشاط‌آفرینی در برنامه‌ها است و همه کار‌ها باید پیوست نشاط نیز داشته باشند تا شاهد اثرگذاری بیشتر آن باشیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در ادامه با بیان اینکه در جهاددانشگاهی سعی می‌کنیم ظرفیت‌ها را به سمت پیوست‌آفرینی فرهنگی هدایت کنیم، افزود: از جهاددانشگاهی در کنار دانشگاه، اجرای کار‌های گزین مطالبه می‌شود با این فرض، کیفی‌سازی برنامه‌ها و داشتن نگاه علمی‌تر به موضوعات اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

کلانترمهرجردی در ادامه به اقدامات فرهنگی انجام شده با همکاری در فضای دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری مناظرات دانشجویی در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله مواردی بوده که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی شده و همه ساله در حال برگزاری است و تلاش شده تا استاندارد‌های لازم در اجرای چنین برنامه‌هایی لحاظ شود.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان نیز در این دیدار با اشاره به تعاملات بسیار خوب این دانشگاه با بخش فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان، گفت: برگزاری مناظرات دانشجویی در این دانشگاه با حضور تعداد زیادی از تیم‌ها نشان از این همکاری عمیق و دوجانبه دارد.

داود اسلامی تصریح کرد: در استان زنجان کار‌های فرهنگی به‌خاطر کمبود اعتبارات تعطیل نشده است و جهاددانشگاهی با همه توان در اجرای برنامه‌ها با این دانشگاه تعامل داشته و ما نیز سعی کرده‌ایم سطح تعاملات را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: البته کار کردن در حوزه فرهنگی سخت است، با این حال تلاش داریم این کار‌ها را با سعه‌صدر به سرمنزل مقصود برسانیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار