سه خبر انتخاباتی از استان یزد:
با آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اخابر انتخاباتی از حوزه استان یزد نیز داغ تر از گذشته است.
کد خبر: ۱۴۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 19 December 2015
احتمال ورود آیت الله صدرطباطبایی به عرصه خبرگان یزد
منابع خبری از احتمال ورود آیت الله سید جلیل صدر طباطبایی به عرصه پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه استان یزد خبر می دهند.
سایت یزدان نیوز نوشت:آیت ا... صدر طباطبایی سیاست مستقلی از خود در سال های اخیر به  نمایش گذاشته و از این رو مورد استقبال اصلاح طلبان قرارگرفته است.

گفتنی است وی در مجلس دوم شورای اسلامی توانست رای اعتماد مردم یزد را کسب کند.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز از حوزه یزد کاندیدای انتخابات مجلس می شود

عضو مجمع روحانیون مبارز در جمع حامیان دولت در یزد، آمادگی خود را برای کاندیداتوری در مجلس دهم اعلام کرد.حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد رضوی عصر روز جمعه در جمع حامیان دولت در یزد با اشاره به اهمیت مجلس دهم و ضرورت بهره گیری از ظرفیت های ملی بمنظور توسعه یزد، کاندیداتوری خود را در انتخابات مجلس دهم اعلام کرد.

این نماینده اسبق یزد همچنین با استقبال از کاندیداتوری افراد مخالف در هفتم اسفند تصریح کرد که اصلاح طلبان باید به دنبال کاندیداهایی باشند که بتوانند تاییدیه شورای نگهبان را کسب کنند.

وی در عین حال گفت که ممکن است این افراد نتوانند اهداف اصلاحات را 100 درصد محقق سازند.

سیدمحمد رضوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد نماینده آتی یزد باید مقبولیت نسبی داشته باشد، انگیزه داشته باشد، مجلس شناس و یزدشناس باشد و بتواند مسائل یزد را سطوح عالی و ملی دنبال کند.خبرانلاین

 سه گزینه جدی اصلاح طلبان یزدی برای انتخابات

وزیر اسبق نیرو که به تازگی ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران را عهده دار شده، به این دلیل و همچنین مسائل شخصی از کاندیداتوری یزد و اشکذر انصراف داده است.

وی پس از انصراف، آقایان: احمد دوست حسینی، غلامعلی سفید و علی اکبر اولیاء را به اصلاح طلبان و حامیان دولت پیشنهاد کرده و تصریح کرده که شانس موفقیت بالاست.

نظر قطعی مهندس بیطرف پس از ایجاد کمپین دعوت از او برای انتخابات مجلس دهم از یزد اظهار شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار