مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به ثبت نام هشت هزار و 400 نفر در نهضت ملی مسکن اردکان گفت: 2 هزار و 800 متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی در اردکان شدند.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶ 09 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک از یزد، احسان خواجه رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی یزد در نشست خبری استاندار یزد با خبرنگاران اردکان در ارتباط با پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان اردکان، اظهار داشت: در شهر اردکان، بالغ بر 8400 متقاضی ثبت نام انجام دادند که 4300 نفر حائز شرایط اولیه بودند و با بررسی شرایط، قریب به دو هزار و 800 متقاضی تایید نهایی شدند و برای دو هزار و 200 پرونده هم افتتاح حساب انجام شده است.

وی افزود: 120 هکتار توسط شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب شد و از تیر و مرداد 1402 عملیات آماده سازی آن شروع شد و تا خرداد ما این مرحله به پایان می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد افزود: نیاز شهر اردکان بیش از این میزان است و در سال 98 که جانمایی لازم انجام شد، برای تقریبا 800 متقاضی انجام گرفت اما الان تقریبا همان سایت 120 هکتاری نیاز داریم.

خواجه رضائی گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی پیشنهاد شهرک را مطرح کردند که شش نقطه در اردکان برای آن در کارگروه زیربنایی یزد پیشنهاد شد که یک مورد آن به تایید رسید و توانستیم بعد از چندین ماه پیگیری مصوبه 800 هکتار را از شورای عالی معماری و شهرسازی بگیریم تا در سال‌های آینده هم برای نیازهای آتی مشکلی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار