کد خبر: ۱۶۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 14 January 2016
به گزارش تابناک یزد، سایت دولت بهار در مطلبی نوشت؛ چند نکته درباره سخنان اخیر شیخ مرتضی آقاتهرانی شاگرد گرین کارت دار جناب مصباح و فارغ‌التحصیل دانشگاه انگلیسی مک گیل کانادا و بریکلی آمریکا خلاصه این نوشته ها به شرح زیر است:

جناب آقاتهرانی درباره ورود با ضابطه بانوان به ورزشگاه ها در حالی دلایل دکتر الهام و دکتر احمدی نژاد را «توجیهات غیرفقهی» و مخالفت با مراجع می داند که ملاک این عمل دولت نهم همانطورکه دکتر الهام صریح گفتند نظر فقهی رهبری معزز انقلاب بوده است، بنابراین آقاتهرانی با چه توجیهی اقدام منوط به نظر رهبری را «توجیهات غیرفقهی» بر می شمارد؟!
جناب آقاتهرانی در این مصاحبه خود را فقیه می نامد، این در صورتی است که ایشان و جناب علی مصباح و سقای بی ریا برای نامزدی در انتخابات قبلی خبرگان در سال 84 در آزمون فقهی شرکت کردند و مردود شدند!


خود گویی و خود خندی٬ جناب مصباح طبق کدام ادله و شواهدی حضور صوفی ها و عرفان های دروغین را در اطرافیان دکتر احمدی نژاد فهمیده بود که عمر با ارزش ایشان را هدر می داد و واعظ شهر شده بود، آیا این هم بنابر مسموعات و «احتمال یک در میلیون» است؟!

جناب آقا تهرانی چرا قسم حضرت عباس (ع) می خورد تا دل جناب لاریجانی را به دست آورد، آیا ادامه حیات حزب کوچک پایداری به این مساله بستگی دارد؟! با این اسلام موصل را به روش داعش هم نمی توانید حفظ کنند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار